Konad - косметика и парфюмерия


группа авторов christianity and social change in contemporary africa volume one

Стоимость в промежутке от 1492.91 до 4485.47 рублей для 12 позиций

почеу стоит купить группа авторов christianity and social change in contemporary africa volume one прямо сейчас

группа авторов christianity and social change in contemporary africa volume one описание

Проанализировали распределение расценок на разные модификации и настроены приобрести группа авторов christianity and social change in contemporary africa volume one аж у одного из 2 торговых центров? Покупайте на таких вебсайтах litres.ru, labirint.ru, цена равняется порядка 2018.83 руб! Это привлекательное предложение гарантирует возможность купить группа авторов christianity and social change in contemporary africa volume one недорого, стоимость от 518 рублей, а доставка товара предлагается чаще всего в Санкт-Петербурге, Воронеже, Владимире, Барнауле, Ульяновске и Химках и в большинстве других городах.

In recent years, anthropologists, historians, and others have been drawn to study the profuse and creative usages of digital media by religious movements. At the same time, scholars of Christian Africa have long been concerned with the history of textual culture, the politics of Bible translation, and the status of the vernacular in Christianity. Students of Islam in Africa have similarly examined politics of knowledge, the transmission of learning in written form, and the influence of new media. Until now, however, these arenas—Christianity and Islam, digital media and “old” media—have been studied separately. Religion, Media, and Marginality in Modern Africa is one of the first volumes to put new media and old media into significant conversation with one another, and also offers a rare comparison between Christianity and Islam in Africa. The contributors find many previously unacknowledged correspondences among different media and between the two faiths. In the process they challenge the technological determinism—the notion that certain types of media generate particular forms of religious expression—that haunts many studies. In evaluating how media usage and religious commitment intersect in the social, cultural, and political landscapes of modern Africa, this collection will contribute to the development of new paradigms for media and religious studies. Contributors: Heike Behrend, Andre Chappatte, Maria Frahm-Arp, David Gordon, Liz Gunner, Bruce S. Hall, Sean Hanretta, Jorg Haustein, Katrien Pype, and Asonzeh Ukah.

Зачем нужен этот сайт?

Все бренды косметики

С помощью формы поиска подберите любой желаемый товар.

Сравнение стоимости

Расценки на один и тот же товар отличаются в разных магазинах.

Оформите заказ

Выбирайте лучший магазин и переходите купить по ссылке.